VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI ADAM
1. Zmluvný vzťah a služby:
1.2 Používateľ (ďalej len „Vy“ alebo „Používateľ“): Používateľ znamená fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá prejavila záujem o objednanie Profesionálnych Služieb poskytovaných Profesionálom. Ak ste fyzická osoba, používaním Platformy Adam vyhlasujete, že ste starší ako 18 rokov alebo že ste splnili podmienky na nadobudnutie spôsobilosti na právne úkony a teda ste svojprávna osoba, plne spôsobilá na právne úkony.
Ak konáte v mene právnickej osoby, používaním Platformy Adam vyhlasujete, že ste oprávnení uzavrieť túto Zmluvu v mene právnickej osoby, ktorej údaje (najmä názov spoločnosti a identifikačné číslo) ste poskytli spoločnosti Adam ako zástupca tejto právnickej osoby, keď ste prejavili záujem o objednanie Profesionálnych Služieb. Vedomé poskytnutie nepravdivých informácií, okrem iného vrátane vášho mena, adresy, telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy, je závažným a podvodným konaním, ktoré môže spoločnosti Adam, nezávislým poskytovateľom Profesionálnych Služieb a iným tretím stranám spôsobiť značné škody a porušenie ochrany osobných údajov vrátane času, úsilia, nákladov a potenciálnych pokút potrebných na spracovanie takýchto žiadostí. Ak pri vyjadrení záujmu o objednanie Profesionálnych Služieb poskytnete spoločnosti Adam vedome nepravdivé, náhodné alebo inak podvodné informácie, hrozí vám pokuta od spoločnosti Adam až do výšky 800 € za každú vedome poskytnutú nepravdivú informáciu.
1.3 Profesionál:
Profesionál znamená nezávislého poskytovateľa služieb, ktorý je právnickou alebo fyzickou osobou a ktorý má záujem uzavrieť s Používateľom Zmluvu o dielo, ktorej predmetom je poskytovanie Profesionálnych Služieb. Beriete na vedomie, že Profesionáli sú nezávislí poskytovatelia služieb a nie sú zamestnancami spoločnosti Adam. Medzi Profesionálmi a spoločnosťou Adam nie je žiadny pracovnoprávny vzťah.
Beriete na vedomie, že spoločnosť Adam nekontroluje profesionálnu spôsobilosť, licencie ani povolenia Profesionálov, ktorí poskytujú služby požadované prostredníctvom Platformy Adam.
1.4 Zmluva o dielo:
Zmluvou o dielo sa rozumie zmluva uzatvorená medzi Používateľom a Profesionálom, ktorej predmetom je záväzok Profesionála poskytnúť Používateľovi Profesionálne Služby v dohodnutom rozsahu a za dohodnutú cenu.
1.5 Miesto poskytovania služieb:
Ide o miesto, ktoré Používateľ uviedol pri vyjadrení svojho záujmu o nákup Profesionálnych Služieb v zadanom Dopyte.
1.6 Komunikácia medzi stranami
Komunikácia medzi stranami sa uskutočňuje prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v prípade Používateľa vo formulári žiadosti a v prípade spoločnosti Adam na jej webovej stránke.
1.7 Služby spoločnosti Adam
Služby poskytované spoločnosťou Adam zahŕňajú ale nelimitujú sa na poskytovanie Adam Technology platformy, zákaznícku podporu a komunikáciu medzi Profesionálom a Používateľom.
2. Zadanie dopytu k vyhľadaniu Profesionála
2.1 Obsah dopytu o vyhľadanie Profesionála, ktorý bol zadaný online na adrese www.maliaradam.sk alebo na inej presmerovanej alebo inak upravenej adrese (ďalej len „Dopyt“) je najmä:
- špecifikácia oblasti poskytovania služieb, o ktorú má Používateľ záujem,
- informácia o tom, či je Profesionál povinný zabezpečiť materiál (napr. stavebný materiál), alebo či si Používateľ zabezpečí materiál na vlastné náklady,
- iné relevantné informácie súvisiace s poskytovaním Profesionálnych Služieb,
- cena, ktorú Používateľ ponúka Profesionálovi za vykonanie Profesionálnych Služieb,
- meno a priezvisko Používateľa, - telefónne číslo Používateľa,
- e-mailová adresa Používateľa,
- termín, ktorý Používateľ preferuje pre poskytovanie Profesionálnych Služieb Profesionálom,
- adresa Miesta poskytovania služieb.
3. Rozsah Profesionálnych služeb
3.1 Presná špecifikácia služieb Profesionála, ktoré požaduje Používateľ, je uvedená v Dopyte.
3.2 Profesionálne Služby sa poskytujú na mieste poskytovania služieb uvedenom v Dopyte.
3.3. Konečný rozsah prác a cena za vykonanie prác sa dohodne medzi Používateľom a Profesionálom písomne v dokumente podpísanom oboma stranami (ďalej len „Objednávka“) v mieste poskytovania služieb pred začatím prác.
4. Cena
4.1 Po získaní Profesionálnych Služieb od Profesionála spoločnosť Adam zabezpečí platbu príslušných poplatkov v mene Profesionála ako jeho zástupca s obmedzeným oprávnením vyberať platby. Ak spoločnosť Adam neurčí inak, vami zaplatené poplatky sú konečné a nevracajú sa.
4.2 Po tom, ako Používateľ zadá vstupné údaje na www.maliaradam.sk, spoločnosť Adam zobrazí odporúčanú cenu, ktorá podľa spoločnosti Adam zodpovedá zadaným vstupným údajom a za ktorú sa podľa spoločnosti Adam môže Používateľ spojiť s Profesionálom. Táto suma je len odporúčaná a odhadovaná na základe informácií poskytnutých Používateľom. Konečná cena sa určí výlučne dohodou medzi Profesionálom a Používateľom v mieste poskytovania Služieb pred začatím poskytovania Profesionálnych Služieb Profesionálom. Spoločnosť Adam neurčuje konečnú cenu a nemá na jej stanovenie žiadny vplyv.
4.3 Konečnú cenu za poskytnutie Profesionálnych Služieb určí Profesionál na mieste pred začatím Profesionálnych Služieb na základe odborného posúdenia rozsahu prác, vymerania miesta poskytovania služieb a ďalších faktorov, ktoré môžu ovplyvniť konečnú cenu.
4.4 V prípade, že sa konečná cena stanovená Profesionálom pred začatím Profesionálnych Služieb líši od odporúčaného odhadu, má Používateľ právo zrušiť Dopyt pred začatím prác.
4.5 Cena je splatná do piatich (5) dní od odovzdania dokončeného diela Profesionálom výlučne na nasledujúci účet: 2202019390, kód banky 2010 (IBAN: CZ49 2010 0000 0022 0201 9390). Platby v hotovosti alebo na iný účet sa neberú do úvahy.
4.6 V prípade preplatku je Používateľ oprávnený požiadať o vrátenie peňazí a príslušná suma mu bude vyplatená do 30 dní odo dňa, keď spoločnosť Adam potvrdí existenciu preplatku e-mailom.
4.7 Používateľ má právo bezplatne zrušiť svoj Dopyt najneskôr päť (5) dní pred plánovaným začiatkom poskytovania Profesionálnych Služieb. Ak sa Dopyt zruší neskôr ako päť (5) dní pred plánovaným začiatkom poskytovania Profesionálnych Služieb, spoločnosť Adam môže od Používateľa požadovať storno poplatok až do výšky 30 % odporúčanej ceny dopytu, najmenej však 80€.
4.8 Adam týmto informuje Používateľa, že v prípade, ak Používateľ riadne neuhradí cenu za vykonané dielo podľa zmluvy o dielo, je spoločnosť Adam oprávnená zo strany Profesionála začať proces vymáhania pohľadávky a vymáhať v prospech Profesionála úhradu všetkých dlžných súm podľa zmluvy o dielo (vrátane zmluvných pokút, príslušenstva a ďalších nákladov spojených s vymáhaním).
5. Uzavretie Zmluvy o dielo
5.1 Zmluva o dielo sa uzatvára podpisom objednávky.
5.2. Uzatvorením Zmluvy o dielo sa Profesionál zaväzuje poskytnúť Používateľovi Profesionálne Služby v rozsahu a za podmienok uvedených v objednávke Profesionálnych Služieb v mieste poskytovania služieb pred začatím poskytovania Profesionálnych Služieb.
5.3 Spoločnosť Adam nezaručuje profesionálne správanie, prevedenie alebo kvalitu služieb poskytovaných konkrétnym Profesionálom.
5.4 Platforma Adam je účinným nástrojom na prepojenie Používateľa a Profesionála. Spoločnosť Adam neodporúča Používateľovi konkrétneho Profesionála ani inak neradí Používateľovi pri výbere konkrétneho Profesionála.
5.5 V prípade opakovaných Dopytov od toho istého Používateľa alebo Dopytov týkajúcich sa toho istého miesta poskytovania služieb spoločnosť Adam nezaručuje prepojenie Používateľa s tým istým Profesionálom ani rovnaký výkon alebo kvalitu Profesionálnych Služieb.
6. Ďalšie podmienky Zmluvy o dielo
Okrem ustanovení uvedených vyššie v týchto Všeobecných podmienkach a v Dopyte sa týmto dohodli nasledujúce podmienky Profesionálnych Služieb poskytovaných Používateľovi Profesionálom:
6.1 Profesionál je povinný oznámiť Používateľovi rozsah a konečnú cenu Profesionálnych Služieb podpisom objednávky medzi Profesionálom a Používateľom.
6.2. Profesionál oznámi Používateľovi ukončenie Profesionálnych Služieb podpísaním odovzdávaciu správu o vykonaných prácach (ďalej len „Predávací protokol“), ktorý by mal byť podpísaný medzi Profesionálom a Používateľom.
6.3 Profesionál je oprávnený vykonať Profesionálnu službu kedykoľvek a v ktorýkoľvek deň podľa dohody s Používateľom.
6.4. Používateľ sa zaväzuje poskytnúť Profesionálovi potrebnú súčinnosť vyplývajúcu zo zmluvných dojednaní alebo odôvodnene požadovanú Profesionálom, najmä:
- umožniť Profesionálovi vstup do priestorov, kde sa má služba vykonať, alebo mu odovzdať kľúče alebo prístupové kódy do budovy na účely vykonania služby,
- zabezpečiť, aby miesto poskytovania služby bolo prístupné a vhodné na vykonanie služby, a najmä aby z neho boli odstránené všetky predmety, ktoré bránia alebo môžu brániť vykonaniu služby. Profesionál nie je povinný zabezpečiť odstránenie týchto predmetov na zabezpečenie riadneho výkonu svojej činnosti. Ak tieto predmety nie sú odstránené, Profesionál nie je povinný ani oprávnený zabezpečiť ich odstránenie a vykonať príslušnú Profesionálnu službu a Profesionál nezodpovedá za chybné plnenie spôsobené neodstránením týchto predmetov. Uvedené neplatí, ak Používateľ v dopyte prejavil záujem o službu alebo sa pred konečným potvrdením ceny dohodol s Profesionálom na službe, ktorá zahŕňa sťahovanie nábytku alebo iných hnuteľných vecí a dôkladné upratovanie po Profesionálnej službe,
- nerobiť nič, čo by narušovalo výkon Profesionálnych Služieb,
- Používateľ sa zaväzuje, že po ukončení príslušnej Profesionálnej služby ju bez zbytočného odkladu skontroluje a preverí,
- ak je Používateľ právnickou osobou, zaväzuje sa zabezpečiť, aby používatelia priestorov, v ktorých sa služby poskytujú, dodržiavali tieto povinnosti.
6.5. V prípade omeškania s úhradou ceny za potvrdenú Objednávku (t. j. odmeny za poskytnuté Profesionálne Služby) sa Používateľ zaväzuje zaplatiť Profesionálovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý deň omeškania.
7. Kontrola výkonu Profesionálnych služieb a riešenie reklamácií
7.1. Vzhľadom na charakter vykonávaných činností je Používateľ oprávnený reklamovať vady diela Profesionála bezodkladne po ich zistení, najneskôr však v deň odovzdania priestorov Profesionálom, a to uvedením reklamovaných vád v odovzdávacom protokole s povinnosťou popísať konkrétne vady Profesionálnych Služieb a zaslaním kópie Predávací protokolu na e-mailovú adresu spoločnosti Adam uvedenú na webovej stránke spoločnosti.
7.2 V prípade, že služba nie je reklamovaná spôsobom uvedeným v predchádzajúcom odseku, má sa za to, že služba bola riadne vykonaná v súlade s Objednávkou.
7.3 V prípade skrytých vád je Používateľ oprávnený upozorniť na vady diela bezodkladne po ich zistení. Po nahlásení skrytých vád spoločnosti Adam je Používateľ povinný čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie, dohodnúť náhradný termín opravy.
7.4 V prípade, že Profesionál spôsobí Používateľovi škodu porušením svojich zmluvných povinností, má Používateľ právo požadovať od Profesionála náhradu tejto škody.
7.5 Používateľ je povinný bezpečne uschovať všetky cenné a krehké predmety predtým, ako pustí Profesionála na miesto poskytovania služieb. Spoločnosť Adam nenesie zodpovednosť za stratu alebo poškodenie týchto položiek.
8. Právo Používateľov (ako spotrebiteľov)
8.1 Ak je Používateľ spotrebiteľom, má práva spotrebiteľa uvedené v tomto článku.
8.2 Právne predpisy na ochranu spotrebiteľa dávajú Používateľovi ako spotrebiteľovi možnosť odstúpiť od zmluvy uzavretej s Profesionálom prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku. Používateľ môže od takejto zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
8.3 Používateľ môže od zmluvy uzavretej s Profesionálom odstúpiť aj v prípade, ak je Profesionál v omeškaní s poskytovaním Profesionálnych Služieb a nesplní túto povinnosť bez zbytočného odkladu po tom, čo ho k tomu Používateľ vyzval.
8.4 Ak právo Používateľa na odstúpenie trvá, môže Používateľ odstúpiť od zmluvy zaslaním informácie Profesionálovi, že odstupuje od zmluvy do 14 dní od uzavretia zmluvy. Používateľ môže poslať príslušné informácie Profesionálovi akýmkoľvek overiteľným spôsobom.
8.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy o dielo Profesionál vráti Používateľovi zaplatenú sumu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia. Suma bude vrátená na účet, z ktorého bola odoslaná, pokiaľ Používateľ neurčí iný spôsob vrátenia. Používateľ berie na vedomie, že za vrátenie zaplatenej sumy je plne zodpovedný Profesionál, nie spoločnosť Adam.
8.6 Spoločnosť Adam ďalej upozorňuje, že všetky záväzky a dohody, ktoré Používateľ uzavrie s Profesionálom, platia len medzi Používateľom a Profesionálom a riadia sa príslušnými dohodami medzi stranami a platným právom.
8.7 Všetky sťažnosti a reklamácie Používateľa týkajúce sa Profesionálnych Služieb bude Používateľ riešiť priamo s Profesionálom, ako je uvedené v týchto Všeobecných podmienkach. Spoločnosť Adam môže sprostredkovať komunikáciu medzi Používateľmi a Profesionálmi, ale nie je povinná prijímať a vybavovať sťažnosti Používateľov.
8.8 Platforma Adam je platforma ako služba a ak sa Používateľ domnieva, že platforma má vadu (jej kvalita nezodpovedá dohodnutým podmienkam), môže ju reklamovať. Ak je vada odstrániteľná, Používateľ môže požiadať o opravu, výmenu alebo zľavu. Ak sa vada nedá odstrániť a služby Adam sa nedajú používať, Používateľ môže odstúpiť od zmluvy alebo požiadať o zľavu.
8.9 Dôvodom podania reklamácie alebo sťažnosti na platformu Adam alebo služby spoločnosti Adam nemôže byť skutočnosť, že služba nespĺňa subjektívne očakávania Používateľa.
8.10 Ak chce Používateľ podať sťažnosť alebo sťažnosť týkajúcu sa platformy Adam alebo Služby spoločnosti Adam, mal by kontaktovať spoločnosť Adam a poskytnúť nasledujúce informácie: na čo konkrétne sa chce Používateľ sťažovať alebo na čo konkrétne sa chce Používateľ sťažovať a prečo, kontaktné údaje Používateľa a spôsob, akým chce Používateľ sťažnosť alebo sťažnosť vyriešiť. Používateľ môže podať sťažnosť alebo reklamáciu elektronicky prostredníctvom kontaktného e-mailu uvedeného na platforme Adam alebo písomne na adresu sídla spoločnosti Adam.
8.11 Po uplatnení reklamácie dostane Používateľ od spoločnosti Adam potvrdenie, v ktorom bude uvedené, kedy bola reklamácia uplatnená, čoho sa reklamácia týka a aký spôsob vybavenia reklamácie Používateľ požaduje.
8.12 Adam vybaví sťažnosť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní. Spoločnosť Adam poskytne Používateľovi potvrdenie obsahujúce informácie o dátume a spôsobe podania reklamácie, o možnej oprave, o dobe trvania reklamácie súvisiacej s reklamáciou alebo o dôvodoch zamietnutia reklamácie spoločnosťou Adam. Ak spoločnosť Adam nevyrieši sťažnosť do 30 dní, Používateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
8.13 V prípade oprávnenej reklamácie má Používateľ nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré musí uplatniť do jedného mesiaca od uplynutia lehoty, v ktorej musí na vadu upozorniť.
8.14. Používateľ berie na vedomie, že nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sú služby spoločnosti Adam poskytované Používateľovi bezplatne a sú mu v čase uzavretia zmluvy poskytnuté v plnom rozsahu. Odstúpenie od zmluvy s Profesionálom sa riadi zmluvným vzťahom medzi Profesionálom a Používateľom.
9. Ochrana osobných údajov
9.1 Spoločnosť Adam môže pri poskytovaní svojich služieb spracúvať osobné údaje. Spoločnosť Adam týmto vyhlasuje, že spracúva osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). Ďalšie informácie o spracovaní osobných údajov sú uvedené v oznámení o spracovaní osobných údajov, ktoré je k dispozícii na tejto adrese: https://www.maliaradam.sk/gdpr-maliari-izieb-adam.
10. Obsah Používateľa
10.1 Obsah Používateľa. Používateľ môže na platformu Adam nahrať text, fotografie a iné informácie, ktoré predstavujú obsah Používateľa. Používateľ je zodpovedný za svoj obsah. Nahrávaním svojho obsahu na platformu Adam Používateľ vyhlasuje, že je na to oprávnený a že nahrávanie, zverejňovanie alebo následné používanie obsahu neporušuje žiadne práva tretích strán ani zákony. Používateľ nesmie na platformu Adam alebo prostredníctvom nej nahrávať, prenášať alebo inak poskytovať informácie alebo materiály, ktoré predstavujú nevyžiadanú reklamu alebo nevyžiadaný obsah (t. j. „spam“), sú nezákonné alebo obsahujú alebo aktivujú akýkoľvek škodlivý kód (softvér, hardvér alebo inú technológiu vrátane škodlivého softvéru, ktorého účelom alebo účinkom je umožniť neoprávnený prístup k počítaču, softvéru, hardvéru alebo sieti alebo ich narušiť alebo inak poškodiť; alebo zabrániť inému Profesionálovi alebo Používateľovi v prístupe k službám spoločnosti Adam alebo ich používaní).
10.2 Prístup spoločnosti Adam k obsahu Používateľa. Spoločnosť Adam k Používateľskému obsahu pristupuje pasívne a neutrálne. To znamená, že spoločnosť Adam tento obsah vo všeobecnosti nesleduje ani aktívne nevyhľadáva skutočnosti alebo okolnosti, ktoré by naznačovali, že Používateľský obsah je nezákonný. Spoločnosť Adam môže z vlastnej iniciatívy vykonávať dobrovoľné vyšetrovania alebo prijímať iné opatrenia s cieľom odhaliť, identifikovať a odstrániť nezákonný obsah alebo zabrániť prístupu k nezákonnému obsahu. Spoločnosť Adam môže tiež prijať potrebné opatrenia na zabezpečenie súladu so zákonmi, zmluvnými podmienkami a vládnymi nariadeniami. Spoločnosť Adam však nezodpovedá za nezákonnosť, presnosť alebo pravdivosť obsahu Používateľa. Spoločnosť Adam nepoužíva na moderovanie obsahu žiadne špeciálne nástroje ani algoritmické rozhodovanie.
10.3 Spôsob oznamovania. Spoločnosť Adam dostáva všetky oznámenia, ktoré nás informujú o výskyte Používateľského obsahu na platforme Adam, ktorý oznamovateľ (napr. Používateľ) považuje za nezákonný. Oznamovateľ môže posielať oznámenia spoločnosti Adam na túto e-mailovú adresu adam@maliaradam.sk. Spoločnosť Adam umožňuje, aby oznámenie obsahovalo aspoň tieto informácie:
(a) dostatočne odôvodnené vysvetlenie, prečo oznamovateľ tvrdí, že obsah je nezákonný,
(b) jasné uvedenie presného elektronického umiestnenia obsahu, napríklad presnú adresu URL, a v prípade potreby ďalšie informácie na identifikáciu obsahu porušujúceho práva v závislosti od jeho typu,
(c) meno alebo funkciu osoby, ktorá podáva oznámenie, a jej e-mailovú adresu, okrem prípadov, keď oznamujete obsah, ktorý považujete za trestný čin definovaný v článkoch 3 až 7 smernice 2011/93/EÚ,
(d) vyhlásenie potvrdzujúce, že osoba alebo subjekt podávajúci oznámenie je v dobrej viere presvedčený, že informácie a tvrdenia uvedené v oznámení sú presné a úplné.
10.4 Postup a opatrenia. Ak oznámenie obsahuje elektronické kontaktné údaje osoby, ktorá oznámenie podala, spoločnosť Adam bezodkladne zašle oznamovateľovi potvrdenie o prijatí oznámenia. Spoločnosť Adam tiež bez zbytočného odkladu informuje oznamovateľa o svojom rozhodnutí týkajúcom sa informácií, na ktoré sa oznámenie vzťahuje, a poskytne mu informácie o opravných prostriedkoch, ktoré má v súvislosti s týmto rozhodnutím k dispozícii. Ak sa spoločnosť Adam dozvie o nezákonnej činnosti, nezákonnom obsahu alebo obsahu, ktorý nie je v súlade s podmienkami, môže podniknúť kroky na odstránenie alebo zabránenie prístupu k takémuto obsahu. Spoločnosť Adam môže pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie svojich služieb takémuto Používateľovi, prípadne pozastaviť alebo zrušiť účet Používateľa. Ak spoločnosť Adam pozná príslušné elektronické kontaktné údaje a ak nejde o zavádzajúci komerčný obsah veľkého rozsahu, poskytne všetkým dotknutým Používateľom jasné a konkrétne odôvodnenie uloženého obmedzenia. Ak však spoločnosť Adam dospeje k záveru, že obsah je v súlade so zákonom a všeobecnými obchodnými podmienkami, môže sa tiež rozhodnúť, že proti obsahu nepodnikne žiadne kroky.
10.5 Ochrana pred zneužívaním. Ak Používateľ často poskytuje zjavne nezákonný obsah, spoločnosť Adam môže na základe primeraného upozornenia pozastaviť poskytovanie svojich služieb a prístup k účtu Používateľa. Okrem toho, ak oznamovateľ často podáva zjavne neopodstatnené oznámenia alebo sťažnosti, spoločnosť Adam môže po predchádzajúcom upozornení pozastaviť spracovanie oznámení a sťažností oznamovateľa. Pri rozhodovaní o týchto prípadoch bude spoločnosť Adam brať do úvahy počet položiek s jasne nezákonným obsahom alebo jasne neopodstatnených oznámení alebo sťažností podaných v určitom období, ich pomer k celkovému počtu informácií alebo oznámení, závažnosť zneužitia, povahu nezákonného obsahu, dôsledky takéhoto zneužitia a úmysel príjemcu služby, osoby, subjektu alebo sťažovateľa, ak možno usudzovať na ich úmysel.
11. Spoločné a záverečné ustanovenia
11.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú aj na jednotlivé zmluvy o dielo a dopyty.
11.2 Táto zmluva sa riadi právom Českej republiky.
11.3 Služby sa poskytujú „tak, ako sú“ a „tak, ako sú k dispozícii“. Spoločnosť Adam sa zrieka všetkých vyhlásení a záruk, výslovných, predpokladaných alebo zákonných, ktoré nie sú výslovne uvedené v týchto všeobecných podmienkach.
11.4 Spoločnosť Adam ďalej neposkytuje žiadne vyhlásenia, záruky ani záväzky týkajúce sa spoľahlivosti, včasnosti, kvality, vhodnosti alebo dostupnosti služieb alebo akýchkoľvek služieb požadovaných prostredníctvom našich služieb, ani nezaručuje, že služby budú nepretržité alebo bezchybné.
11.5 Spoločnosť Adam nezaručuje kvalitu, vhodnosť, bezpečnosť ani dostupnosť Profesionála.
11.6. Používateľ udeľuje svoj výslovný predchádzajúci súhlas v zmysle § 1897 druhej vety Občianskeho zákonníka Českej republiky s postúpením svojich práv vyplývajúcich z dopytu na tretiu osobu podľa výberu spoločnosti Adam za predpokladu, že Používateľ súčasne postúpi svoje záväzky vyplývajúce z dopytu na tú istú osobu alebo subjekt. V prípade potreby sa Používateľ zaväzuje udeliť súhlas uvedený v prvej vete tohto odseku v príslušnej forme aj tretej strane, ktorú si spoločnosť Adam zvolí.
11.7 Podľa právnych predpisov na ochranu spotrebiteľa má Používateľ (ako spotrebiteľ) právo na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov vyplývajúcich zo zmluvy medzi Používateľom a spoločnosťou Adam. V takom prípade sa Používateľ môže obrátiť na Českú obchodnú inšpekciu (Ústredný inšpektorát, odbor ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, Česká republika, e-mail: adr@coi.cz, webová stránka: adr.coi.cz).
11.8 Alternatívne riešenie sporov Používateľa (ako spotrebiteľa) sa iniciuje len na žiadosť Používateľa v prípade, že sa Používateľovi nepodarilo vyriešiť spor priamo so spoločnosťou Adam. Žiadosť možno podať do jedného roka odo dňa, keď Používateľ prvýkrát uplatnil svoje právo v spore so spoločnosťou Adam. Používateľ môže svoj spor vyriešiť aj online prostredníctvom platformy na riešenie sporov online (ODR).
11.9 Kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online) je Európske spotrebiteľské centrum Českej republiky, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Česká republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
11.10 Používateľ vyhlasuje, že si prečítal tieto Všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s nimi.
11.11 Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1. augusta 2024.
Adam Technology s.r.o. | Evropská 2758/11, Dejvice, 160 00 Praha | IČO: 09360735